Pár informací a rad na začátek. Užitečné informace, jak jednoduše reklamovat zboží. Reklamace jsou vždy nepříjemná komplikace. Pokud ale víte jak na to, nemusí to být nic náročného. Nejsme výrobci některého prodávaného zboží a snažíme se spolupracovat pouze tam, kde reklamace nejsou.
Pro každou kategorii zboží či služeb je stanovená jiná záruční lhůta. Dvouletá záruka nemusí tedy platit vždy, ačkoli se tomu většina z nás domnívá. Obecně se jedná o lhůtu, která nabývá platnosti od okamžiku, kdy spotřebitel převezme zakoupené zboží nebo výsledek služby. Dle zákoníku se záruční doba nevztahuje na věci, které mají krátkou trvanlivost, rozbalené baterie a na to, co dostanete zadarmo. Za záruku nic nehradíte, pouze v případě, kdy si můžete přikoupit její navýšení, pokud je u produktu uvedená tato možnost.
K reklamaci by mělo dojít v těch případech, kdy zakoupené zboží ztrácí svou funkčnost, neodpovídá smlouvě, dochází k vadám apod. Vrácení zboží je v zásadě složitější záležitost.
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nebo jsou součástí při dodaného zboží, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.
Není potřeba originálního obalu a v krajních situacích ani účtenky. Stačí, když budete mít v ruce něco, čím dokážete, že ke koupi opravdu došlo na našich stránách gampre.cz, nejlépe pokud nám napíšete číslo objednávky a vyplníte Podání reklamace. Ideálně dohledání dokladu předejdete, pokud se při nákupu registrujete, pak máte u nás všechny doklady uložené.
Na vrácení peněz máte nárok jen v několika zákonem určených případech:
Protože nemáte možnost si zboží vyzkoušet a prohlédnout, stanovuje občanský zákoník odstoupení od smlouvy, neboli vrácení zboží. Možnost takového máte do 14 dnů a to bez udání důvodu. Přeci jen musíte splňovat následující podmínky:
Pokud splňujete všechny výše uvedené body, můžete zboží vrátit a dle zákona vrátíme peníze do 14 dnů od převzetí včetně poplatku za první naši dopravu. K reklamaci zboží by mělo dojít neprodleně po zjištění vady.
Reklamace se odborně nazývá „uplatnění práva z odpovědnosti za vady“. V občanském zákoníku je u kupní smlouvy ustanovení, které říká, že máte právo na úhradu nutných nákladů, které vám vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady, tedy reklamací. Za nutné náklady můžeme považovat např. poštovné nebo dopravné.
Reklamované zboží, kompletní, včetně všech součástí prosím zasílejte na adresu:
Gampre
Vysoká nad Labem 204
503 31 Vysoká nad Labem
Vždy se snažíme reklamace řešit v co nejkratším možném termínu a je-li to možné, řešit reklamace výměnou za jiný kus stejného zboží.
Tento Reklamační řád je platný pro nákup na internetovém obchodě gampre.cz společnosti AgroSféra s.r.o., se sídlem Komenského 264/5, 500 03 Hradec Králové, IČ 10685529, Datová sch.: 2y2d76h, od 1. 10. 2021 a upravují práva a povinnosti mezi společností AgroSféra s.r.o. jako prodávajícím a zákazníkem jako kupujícím prostřednictvím internetového obchodu gampre.cz
Reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku (dále jen „NOZ“) a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“) a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen „Zboží“), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen „reklamace“).Kupující-spotřebitel a kupující-podnikatel je oprávněn uplatnit právo z vady, u „Zlevněného zboží“ zboží dle pravidel níže.
Změny reklamačního řádu vyhrazeny.