Zahradní skleník Gampre Sanus

Skleníky Gampre Sanus

Skleníky Kinplast

Zahradní potřeby

Fóliovníky, pařníky

Pěstování zeleniny

Zavlažování skleníku, automatické

Menu
Váš košík

Děkujeme, že jste navštívili naše stránky. Náš osvědčený výběr možná zaujme i vás.

JAK NAKUPOVAT

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

Hledání zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo na nákup.

  1. Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním žlutém menu Všechny kategorie a v něm najdete jednotlivé hlavní kategorie zboží a rozbalovací menu ukáže i podkategorie, až se dostanete k cíli.
  2. Jestliže už víte, co chcete, použijte třeba Vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.

Těžko se rozhodujete? Možná vám pomůže naše Poradna s výběrem.

Košík

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Přidat do košíku. V pravém horním rohu se zobrazí pod ikonou košíku produkt, který byl vložen do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše (Zobrazit obsah košíku), co jste do něj vložili – obrázek, název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
  4. Budete přidávat do košíku další produkty návratem na tlačítku Pokračovat v nákupu se vrátíte do úvodní strany a můžete vyhledávat další produkty.
  5. Chcete-li pokračovat k pokladně (nebudete již přidávat další produkty do košíku) postupujte tlačítkem Objednat.

Rychlá objednávka – Kdo a jak může objednávat?

  1. Přihlásit – pokud jste již náš zákazník.
  2. Registrovat – zaregistrováním budete moci nakupovat rychleji, budete mít aktuální přehled o stavu vašich objednávek a budete moci také prohlížet objednávky, které jste již uskutečnili, prohlížet doklady k objednávce.
  3. Nákup bez registrace – často volená varianta, přesto doporučujeme nákup s registrací z důvodu více možností sledování objednávek a nákupu. Stejně zadáváte stejné údaje, jinak by nebylo možné zboží doručit. Zadáváte pouze jméno, adresu, email a telefon. Vaše údaje chráníme i nikomu (mimo přepravci) nesdělujeme!

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník (Registrace), pokud nakupujete u nás poprvé můžete se zaregistrovat) - zadejte pouze nejnutnější požadované údaje k registraci a pokračujte v objednávce.
  2. Registrovaný zákazník (Přihlášení), pokud jste již u nás nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.
  3. Nákup můžete udělat i jako neregistrovaný zákazník.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

Doprava a platba

Podle velikosti zboží vám bude nabídnut nejvhodnější typ dopravy. Jejich úplný přehled najdete na stránce Způsoby doručení a ceny.

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce. My můžeme také zásilku rozdělit do více dodávek, v takovém případě účtujeme pouze jedno jediné dopravné!

V tomto kroku košíku volíte také způsob platby. Máte-li navíc k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka vám bude z objednávky ihned odečtena.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí – Nákupní košík. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Potvrdit objednávku. Před odesláním objednávky je nutné potvrdit znalost Obchodních podmínek a Reklamačního řádu.

Zde nám můžete Přidat komentář k Vaší objednávce, např. požadovaný rozměr, barvu, termín dodání a další potřebné a doplňující informace.

Hodí se vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás na e-mail: info@gampre.cz a telefonicky na čísle 608 847 950.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ apod. a v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na příchozí účet.

Změny v objednávce

Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém účtu nebo zaslat na e-mail: info@gampre.cz . U ostatních změn bývá nejjednodušším řešením storno objednávky a vytvoření nové, protože automatický systém je v rámci stávající objednávky obvykle neumožňuje.

Změna objednaného zboží

V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:

  1. Máte-li v objednávce více položek, stornujeme pouze nechtěný produkt a my ručně vytvoříme změnu v objednávce na správný typ zboží. Zbytek původní objednávky zůstává platný. Na zadaný email vám přijde opravená objednávka. Toto řešení však doporučujeme pouze na osobní zavolání na naše číslo 608 847 950 nebo na žádost zaslanou na náš e-mail info@gampre.cz.
  2. Druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.

Změna platby

Jakoukoliv platbu lze změnit pouze na dobírku, jiné změny způsobu platby bohužel nejsou možné.

Změna v čase a způsobu dopravy

Změnit typ dopravy bohužel nelze. Nabízíme pouze naše smluvní a ověřené dopravce.

Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej SMS zprávou a e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci), můžete se na náhradním dohodnout na naší zákaznické lince, případně v den doručení kontaktovat přímo dopravní společnost. Posunout termín doručení až o 1 týden však můžete již při vytváření objednávky, a to při volbě způsobu doručení.

Objednané produkty není možné osobně vyzvednout, proto vám v těchto případech systém osobní odběr vůbec nenabízí.

TOPlist